Regulamin strony instapromo.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • 1. Serwis instapromo.pl jest platformą służącą do prowadzenia kampanii marketingowych w serwisach społecznościowych
  • 2. 2. Właścicielem i administratorem Serwisu jest firma WebBay z siedzibą w Katowicach. (zwana dalej Administratorem lub Serwisem).
  • 3. Korzystanie ze strony wymaga komputera PC lub telefonu, przeglądarki internetowej, obsługi JavaScript oraz akceptacji plików Cookies.
  • 4. Korzystanie z serwisu wymaga rejestracji i zakupu odpowiedniego pakietu.
  • 5. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zobowiązanie się do przestrzegania jego zasad.
  • 6. Regulamin dla partnerów jest dostępny po napisaniu wiadomości prywatnej.
  • 7. Serwis instapromo.pl jest platformą pomagającą w zawarciu zlecenia kampanii z firmami trzecimi.

II. OCHRONA I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  • 1. Rejestrując się użytkownik wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie jego danych.
  • 2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich powstałe w wyniku zaniechań po stronie użytkownika.
  • 3. Dane podane przez użytkownika będą przetwarzane przez administratora w celu realizowania usług oferowanych przez platformę instapromo.pl oraz w celu usprawiedliwionych potrzeb administratora wynikających z przepisów prawa, w szczególności w celach marketingowych świadczonych przez administratora.
  • 4. Użytkownik może zażądać usunięcia danych z bazy serwisu bez podania przyczyny. Żądanie takie jest jednoznaczne z likwidacją konta użytkownika w serwisie i przepadkiem niewykorzystanych środków na kampanie.

III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  • 1. Administrator oświadcza, że dochowa wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania serwisu. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem serwisu lub brakiem funkcjonowania strony instapromo.pl
  • 2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane udostępnieniem loginu oraz hasła osobom trzecim oraz straty z powodu błędów oprogramowania, szkodliwego oprogramowania pochodzącego z zewnątrz, szkodliwego oprogramowania znajdującego się na komputerze użytkownika oraz wszelkich innych zdarzeń losowych.
  • 3. Usługi dostępne w serwisie nie są ograniczane terytorialnie a dostępna oferta jest tylko poglądowa i administrator nie ponosi odpowiedzialności za obsługę serwera i nie reprezentuje przedstawianej usługi pomagającej zawierać zlecenia z firmami trzecimi.
  • 4. Administrator nie odpowiada za sposób, w jaki użytkownicy korzystają z udostępnianych przez serwis narzędzi marketingowych.
  • 5. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za komentarze pozostawiane na stronie przez użytkowników.
  • 6. Zabronione jest korzystanie z serwisu do celów niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem.
  • 7. Zabronione jest jakiekolwiek wpływanie na funkcjonowanie serwisu w szczególności poprzez wykorzystanie szkodliwego oprogramowania.
  • 8. Zabronione jest wykorzystywanie platformy instapromo.pl do jakichkolwiek działań niezgodnych z jej przeznaczeniem.
  • 8. Administracja ma prawo do zamknięcia każdego konta bez podania przyczyny.
  • 9. Warunkiem poprawnie rozpoczętej kampanii jest podanie loginu oraz hasła.
  • 10. Dane takie jak login i hasło nigdy nie będą wykorzystywane do żadnych innych celów niż zakupiona kampania.

 

IV. REKLAMACJE

  • 1. Każdy z użytkowników ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usług oferowanych przez serwis instapromo.pl.
  • 2. Obsługą reklamacji zajmuje się wydawca serwisu instapromo.pl
  • 3. Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz kontaktowy, znajdujący się w sekcji kontakt
  • 4. Wydawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji i udzieli odpowiedzi na adres e­mail podany w zgłoszeniu.
  • 5. Od wyniku reklamacji użytkownikowi przysługuje prawo do odwołania, które należy złożyć na piśmie i przesłać na w/w adres wydawcy w ciągu 7 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację.
  • 6. Uzupełnienia polubień / obserwujących i subskrybcji przysługują jedynie w przypadku znaczących spadków od 50% wykupionego zamówienia wynikających jedynie z winy instapromo.pl
  • 7. Nie bierzemy odpowiedzialności za zmiany w algorytmach, które mogą być spowodowane nieznacznymi utratami obserwujących, polubień.
  • 8. Wszelkie zwroty wypłacane są w postaci wirtualnej waluty na portfel użytkownika do ponownego wykorzystania na inne usługi z 3% rabatem.
  • 9. Wirtualna waluta z zakładki portfel nie podlega wypłatom na konto bankowe lub paypal. Są to środki wirtualne do wykorzystania na usługi w witrynie instapromo.pl w ramach bonusu lub zwrotu dla klienta.
  • 10. Wirtualna waluta z zakładki portfel przechodzi na własność instapromo.pl i nie podlega zwrotom w przypadku bankructwa lub upadłości finansowej bądź innych czynników technicznych.
  • 11. Wirtualna waluta z zakładki portfel może być edytowana przez administracje instapromo.pl w przypadku usług premium a także przyczyn technicznych.
  • 12. Każdą reklamację należy zgłosić na adres email support@instapromo.pl nadając tytuł mailowi REKLAMACJA.
  • 13. Wiadomość o reklamacji powinna zawierać numer zamówienia informacje o problemie, nazwę konta lub link do medium z którym prowadzona jest interakcja.
  • 14. instapromo.pl ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie klienta o jej wyniku.
  • 15. Użytkownik zrzeka się prawa do roszczeń spowodowanych działaniami instapromo.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *